måndag 1 oktober 2007

Skriv, skriv, skriv säger Bakhtari och Polvall och alla dom andra

Och? Det blir mest och och och och men ändå.... radbrytningarna gör det snyggt i alla fall brukar jag tänka. Håll nere meningarna. Håll garden uppe. Rapportera allt. Jsut nu har jag missat en buss genom att sitta kvar vid datorn och inte göra det jag ska. Jag vill hem och sova men jag måste göra klart något om försurningen. Jag skriver om försurningen och har sura uppstötningar. Haha. Skog och mark får högre PH-värde än optimalt och fisken mår dåligt eftersom mineralerna försvinner och allt blir giftigt. Ja gbrukade få en kick av att må giftigt minns jag. Av att gå förbi energireserverna av att tänka (!), det är sant, jag liksom mådde bra av att må dåligt för då visste man vad bra var sen när det var det igen. Delfiner. Tack och ajöss för fisken. Jag är snurrig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte bara den snutten utan allt andas av hela dig. Du är bra. Notera att jag skrev det utan att svära, för då skulle det ju få motsatt effekt och det vill jag ju inte. Kolla på zentv o mundkulla. Rätt så trivsamt. Om inte annat borde det dansas mer ringdans, det tror jag på. Pussokram.