fredag 26 oktober 2007

Jag tog av mig skorna och gick in i skogen, jag kände mig förlorad och vunnen för varje steg jag tog.

Det är inte helt lätt att översätta texter alltid. Men rätt kul. Idag spelade vi upp våra radioteatrar. Dom blev helt okej faktiskt. Jag garvade rätt hårt åt en del i den andra gruppens bidrag. Fan vad roliga dom var.

Var på örat och platå igår. Själva skämtet att man är på Örat gör att man alltid dricker sig full när man är där. Tar åtminstone tre kalla och avslutar med en jäger. Den första ölen jag beställde in var en belgisk Duvel. 8,5%. Sjukt stark men ändå god. Kall och smakrik. Sen bjöd Davids kompis Karin på vit rom och sprite. Rätt gott faktiskt. Platå var däremot helt värdelöst. Ärligt talat har jag aldrig gillat stället. Snobbiga tjejer och töntiga killar. Det är bara ett kaos. Ingen pratar med någon utan alla bara garvar åt ingenting eller spanar på varandra eller tittar bort/ner iamarken/dansar/dansar/dansar utan passion/dansar.

Att sedan vakna med huvudvärk omrking nio innan klockan ringer och ändå inte gå upp är värt att minnas så man inte gör om det. Hör ni det nu: Jag ska inte dricka nåt i helgen. Inte ikväll i alla fall. Usch.

Inga kommentarer: