måndag 28 juli 2008

TRÖTT!

Jag har vant mig att lägga på ett leende sätt och minns inte hur jag brukade vara.

Igår satt vi(jag och sju typ artonåringar) på ett café vid solnedgången och drack några öl och lyssnade på ascool lounge-musik. När de övertrevliga värdarna bommade igen och lämnade oss med värmelyktor lyssnade vi på Svenska Akademien istället. Det var också nice. En del av ungdomarna badade mitt i natten. Jag kände mig gammal men blev yngre efter varje öl. Trodde jag.

Visste ni att kalk gör vattnet hårt? Eller att de svarta partiklarna i vattnet är mangan och ofarligt? Det har jag lärt mig idag. Jag lever ett svettigt liv i bilen. Jag vill ha mat. Jag vill ha picknick.

Jag har inget att oja mig över egentligen. Jag skriver menlösa artiklar och börjar bli lite trött på det bara. Går nog på Johan Glans på Lördag. Gratis är det ju om man "jobbar". Vill skratta lite mer. Usch vad trött jag här. Och så fort jag skriver så här så tänker jag på alla som säger att en blogg inte ska vara en dagbok. Att det är fel att skriva vad man tänker. Jag tänker inte. Inte alls verkar det som. Jag bryr mig inte riktigt heller...

Nu ringer jag Dennis the Menace och frågar om han vill med till stranden. Det är det enda rätta.

Inga kommentarer: