tisdag 15 juli 2008

Läs min intervju med Leona Lewis!


När postiljonen igår hörde "Better in time" på Borgholms IP tillsammans med Dennis "the Menace" blev han i ett knäsvagt ögonblick övertygad om att den skulle in på top 26-listan över låtar som handlar om ALLT. Han skrek sitt hyllningsskrik "Fucking amazing!" så högt att Kronprinsessan förmodligen satte mineralvattnet i fel strupe.

Gällande top 26 så föll det hela emellertid på att textraden "Thought I couldn’t live without you
It’s gonna hurt when it heals too" inte var "Thought I couldn’t live without you
It’s gonna hurt well it heals too"... Fråga mig inte varför men det kändes mer zen...

Hennes röst är sjukligt bra och jag gillar faktiskt "Better in time". Säkert för att jag inte har tv, aldrig lyssnar på radio och har suttit ensam med den korkskruvslockiga sångfågeln och myspratat i ett konferensrum på ett gästgiveri.

Artikeln finns här: Der Briefträger und Leona Lewis

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan det är sjukt stort. Sjukt stort är det!

Anonym sa...

Instämmer med systera di. Sjukt stort. Har försökt läsa artikeln flera gånger tidigare men vår förbannade sega dator har inte "kunnat visa sidan". Lite mycket standardfrågor, fast det är ju rätt lite utrymme också. Din blogg är guld - har jag sagt det förut? Jag ska basunera ut det på cepeforumet och på min lilla blogg.