torsdag 8 mars 2007

DÖMD -D-sektionens Öppna Mästerskap i Dart

Vi ska vara med i DÖMD! Jag, David, Sofie K och Linda W har anmält ett lag. Det ska kastas dart så det står härliga till. Vi har gått in i en tung period nu i första läget med mycket fys. Ikväll blir det ett boot camp pass med personlig tränare för min del. Allt för att få fokus ifrån kastarmen och tekniken och skapa mental styrka i lagets viktiga del, jag. Nu ä det ju så att alla kan inte vara lika viktiga i ett lag (dom andra), så vår knappa budget har gått till att utveckla våra spetskvaliteter(läs: mig)och så. Sen att jag inte kan kasta pil, det är en sak. Förmodligen är Sofie rätt grym. Hon har alltid verkat vass.

Fan jag hinner aldrig ta vara på min blogg. Nu måste jag gå igen. chipp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Great work.