måndag 24 september 2007

Jag har för övrigt alltid gillat Abgar Barsom

Trodde att han skulle bli nästa stora innermittfältare i landslaget. Bredängs Maradona. Nu börjar jag tro lite på det igen.

En slapp dag som blev en bra dag. Glass på Bosses och Idol. Shit, apropå idol, de har fått precis den typen av programledare som sänker juryn så där perfekt. Det i C Gynning. Tycker helt ärligt att hon går från klarhet till klarhet. Hon Luuks tjej är väl fyndig men lite uppenbar och falsk om jag ska vara ärlig. Gynning är klockren. Minns inte vad hon sa men hon sänkte Swartlings överseriositet något enormt när hon klappade om en av deltagarna. Så här är det när jag skriver blogg. Jag glömmer bort poängen. Har supit bort hjärncellerna. Jaja.

Hittade morsans Bruce-skivor idag. Det blev en Bruce-dag i dag.

"She'll lead you down a path
there'll be tenderness in the air
She'll let you come just far enough
So you'll know that she's really there
She'll look at you and smile
And her eyes will say..."

3 kommentarer:

Kalle Brage sa...

Det fanns en tid när Abgar gav ansikte åt kreativitet och kul fotboll (kreativitet och kul fotboll hade rejält tilltagen näsa på den tiden).
Jag brukade tänka att om jag en dag fick coacha ett lag skulle jag köpa Abgar och bygga laget runt honom. Men sedan försvann han. Och inte fan fick jag något lag.
Är han tillbaka nu?

Anonym sa...

Om han är tillbaka? Örebro köpte honom(Vet inte av vilka), men nu hjälper han dom att stanna kvar. Var hjärnan bakom 4-3 mot Helsingborg igår och för ett par veckor sen dunkade han in en klockren frispark från typ 30 meter....

/Anton

Anonym sa...

Snygg remake!
/Klaara