söndag 11 februari 2007

Jag klarar inte av folkpartiet

Jag är ledsen, men jag klarar det inte längre. Jag klarar inte av folkpartiet. De har hittat mig på nätet och nu trakasserar dom mig dagligen och kallar mig kontraproduktiv feminist, och en massa annat som jag inte ens vill ta upp.

De vill ge betyg till knattar, asfaltera trädgårdsföreningen och göra konstiga undersökningar på sextonåringar. Jag orkar inte. Jag vill fly landet.

Det blir varmt i mitt huvud, jag blir arg och behöver stöd. Jag ber om ursäkt att jag drar hela folkpartiet över en kam men jag har så dåliga erfarenheter. Några från folkpartiet tog mig med våld och slog ner mig på öppen gata, dom sa åt Håkan Mild att skjuta första straffen i VM-94 och dom väcker mig mitt i natten och säljer telefonabonemang. Det har gått för långt. Det är inte kul längre fp. Inte kul.

Inga kommentarer: