fredag 18 maj 2007

Klaara 25!

Idag fyller min kära syster 25 år. Det är stort! Förhoppningsvis jobbar jag på som attan nu och får gå hem tidigare så jag får vara med på fikat vid 15.00!

Jag har redan gjort dagens fråga, assisterat Fredda på två uppslag till redigering och skrivit en artikel om Pippi Långstrump till kultursidorna, med bildtexter och allt. Dessutom har Henrik tagit en bild-byline till mig, modelljobbandet tär på leendet men någon måste ju göra det, och när det handlar om en bild på mig så blir det ju helst jag.

Det är lite coolare att vara fotograf faktiskt, känns creddigt, och man får liksom uppleva en annan sida av folk. Henrik är grymt trevlig, kul att äntligen få jobba lite med hnom.

2 kommentarer:

Kalle Brage sa...

Baara 25? Jag trodde du var någon form av sladdbarn.

Anton Alexis sa...

Shut up! Min syster är bara ett och ett halvt år äldre. Det är min brorsa som föddes tidigt ett annat årtionde då det nästan var vänstertrafik och killarna hade långt okammat hår.