tisdag 16 januari 2007

Jävla 20-åringar, och träningsverk.

Jag har en tes: Det är bara 18-åringar som aldrig haft tjej och har föräldrar med varsin bil som tar körkort. Och dom gör det efter i snitt 5 lektioner och behöver egetnligen inte skiten eftersom dom kan flyga och lyfter 100 kg i bänkpress. Det måste vara så. Och helsvenska är dom också. Fan.

Annars har jag en jääävla träningsverk. En enorm kille som heter Danniel dessutom kan springa hur ĺångt som helst, håller i våra tisdagsträningar med Karle IF. Jag har ont i vaderna och gluteus maximus sen förra tisdagen och ikväll är det dags igen. Boot camp. Fy fan. Men man vill ju bli åtminstone hälften så stark som honom. Det är en bra kille förresten. Han är grym på och peppa och när man hänger där i en bom och försöker göra push-ups med sina pinnsmala armar, kommer han och peppar och lyfter mig(som när man hjälper nån med en skivstång, fast han lyfter mig där man skulle haft vingar om man var ängel) och får mig att(med jävligt viss hjälp) göra typ tio till. Vilken fadersgestalt. Danniel äger.

Inga kommentarer: