onsdag 26 augusti 2009

Det jag får ska jag ge tillbaka, allting jag lärt mig ska jag försaka

det krävs ingenting för att vara fri
man måste var fattig för att vara rik
allting jag lärt mig ska jag glömma bort...

man måste vara liten för att vara stor...

Balkongen hos Patrik och Markus, man måste tiga för att vara sann, man måste tala för att...

Allt försvinner. Jag tar två öl och det är rätt nice. Solen ner för taken och jag saknar någon att verkligen prata med och det är lite sommar ändå men jag jobbar för det är det jag är här för. Det finns inga nummer här som jag kan komma förbi till och bara vara jag och det är kallt men varmt. Halleluja.

Nånting måste gå sönder för att himlen ska vara blå. Var är ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken låt kommer tittelen ifrån?

"Det jag får ska jag ge tillbaka, allting jag lärt mig ska jag försaka"

Adam Fieber sa...

anonym:

"Halleluja!"-[ingenting]