lördag 16 juni 2007

En dag som inte räknas

Det är lördag och jag gör verkligen ingenting. Upplevde lite lycka när jag fann min plånbok och busskortet. Hade av någon anledning lagt dem i en byrålåda. Sen har jag bara ätit godis som blivit kvar sen igår tills jag fick ont i munnen. Hade en trevlig liten fest igår. Koffa, Johan, Emma, Ingrid och Isabelle var här. Vi turades om med att sitta på balkongen, lyssnade på en märklig blandning av Dylan, the Knife och the Smiths och drack öl och lite explorer-knappar. Ingrid kallade mig som vanligt för "Aantoine" och allt var lite som på den gamla goda tiden. Fast man är lite äldre. Sen blev det Platens innan vi avslutade kvällen på Hakepi.
Och idag händer ingenting. Väntar på att få ett SMS som bekräftar att Hasse gått i mål i Vättern-rundan. Det är grått väder tack och lov. I morgon ska jag jobba.

Inga kommentarer: