onsdag 20 december 2006

Jag sitter i datasalen ovanför oss. Gick upp tidigt. Somnade sent. Har ett lite obehagligt katatoniskt sätt idag. Kan sitta jävligt still och stirra, tills jag plötsligt rycker till. Jag var på fest igår. Börjar tröttna. Vill inte dansa längre, vill inte (och har aldrig velat, har alltid velat inför att) leka "jag har aldrig" och sanning och konsekvens. Jävligt intressant när en person svarar på frågan "Vem är snyggast här inne", ja det är M (Nähä skojar du, du säger det bara 5 gånger varje dag) och tilläger: "Han är ju den enda snygga här över huvudtaget", och så går man till köket och tar ett glas vatten, går på toa, snackar med "killen", och kommer tillbaka mitt i en konsekvens där samma person som indirekt sa att jag var ful ska slicka på min bröstvårta. Hon går till och med fram till mig som om ingenting, men jag säger stopp, och får gå med på kompromissen en puss på kinden. Vilket liv. Och så sitter Hon där och kvittrar bredvid världens jobbigaste tjej, som hon "ska sova med". Och jag blev inte ens arg. Ett tag kände jag mig som den långhåriga vattenpoloserienörden i OC. Fast mycket fulare.

Idag ska jag fota. Och jag är ju inte falsk i alla fall. Jag sa ju första dagen att jag var bitter.

Inga kommentarer: