fredag 15 december 2006

Hon är så j-a snygg

Och hon med. Förstå att utseenden kan växa, det ä som mä skivor va: en sån du tycker ä rätt medioker till en början, blir bättre å bättre. Idag till exempel. Nån klär upp sig lite, och nån klär ner sig. Ändå blir di snyggare. Dä ä en gåta.

Jag har precis skickat ansökan till Dalademokraten angående praktik. Snåla som dom är så tar dom bara emot två veckor eftersom de kommande två kostar Geld. Får se hur jag gör mä't. Fick också reda på att jag ska jobba imorgon. 0700-12.00. Bra för pengarna, mindre bra för sömnen.

DJ är glad idag. Det gör mig glad.

Imorgon blir det fest i Bispmotala. jag envisas med att kalla det så, eftersom jag reagerade på det namnet första gången jag såg en Motala-karta. Alla andra säger korridoren, studenthemmet, studentkorridoren, elevhemmet, eller nåt annat studentikost.

Min fot gör ont. Igår skulle jag hjula i klassrummet och slog i en bänk på vägen upp. IG.