söndag 3 augusti 2008

Get the fuck off; Go to the V.I.P Lounge!



Jag och min nyfunna vän Lovis (Den mörkhåriga damen som skymtas i baren) blir utslängda från Beer Street, vårt brittiska hak mitt på torget, men enbart för att få ta plats I sofforna och fåtöljerna nere i V.I.P-hörnan. Owen, Skotska Martin, Galne Greg som otvunget lekte sin paradlek cocks or balls?, Nick och hans förtjusande svenska väninna var väldigt osvenska i sin gästfrihet.

Vi var väldigt viktiga gäster, jag fotograferade lite åt Nick och hans Rent a Pub och fick följdaktligen hur mycket gratis-öl jag ville. Av hänsyn till stämningen tog jag det dock ganska lugnt och drack 4-5 kalla under de två-tre timmarna jag var där. Det var sjukt trevligt ändå och förmodligen det största som har hänt.



Sånt händer bara på Öl-land


Den ständigt fotogeniska Johan Alberth på en helt annan del av Öl-land.

Inga kommentarer: