onsdag 7 maj 2008

Man borde skriva något fyndigt om LIVET

Jag har inget internet. Det har jag typ inte haft sen 1998 då det var 56K-modem som gällde och det tog 25 minuter att ladda ner en låt till WinAmp. Jag var helnöjd om jag hittade en låt jag aldrig hört förut med ett engelskt band jag gillade väldigt mycket och sen blev jag ledsen när webben krängde och låste sig när det bara var 3 minuter kvar av nedladdningen. Det var tider.

Jag sitter här hos David och väntar på att tiden ska gå, så att jag får äta mat igen. Har försökt leta reda på några viktiga papper från skolan men jag tror jag slängde dem förra veckan när jag städade mitt fack. Illa.

Det är sol ute och riktig vår och jag borde bege mig ut men mest av allt borde jag plugga, dvs förbereda och göra intervjuer, men det är svårt utan att ha min plan framför mig. I morgon åker jag till skolan tidigt och ser över min plan. Då löser dig allt.

Har varit på två roliga fester förra helgen. Jonas och Julia på Valborg och Småland på fredagen. Platens var rätt skoj faktiskt. Det VAR längesen, jag lovar. Ikväll blir det sport och avkoppling och i morgon kopplar jag på arbetspiloten och knäcker lite. Fan vad trött jag är på Motala. Resan dit i alla fall. Orka!

Inga kommentarer: