torsdag 5 april 2007

Your amazing in my eyes

Sitter och lyssnar på Sophie Zelmani hos en bekant. Det är lov. Nu i helgen var det fullt ös så jag ska ta det lugnare i påsk. Kontemplera.

Helgen var först middag på NH med L och M. Sen några öl på det och uppe och snacka sent på kvällen. Uppstigning tidigt och promenad med morgongymnastik till Karlberg för frukost+avresa till Jönköping. Där vankades lunch, match, jacuzzi, öl, middag, öl, hotellrumsförfest, öl, lite Kalinka, utgång nere på Harrys(samma byggnad) och lite sömn innan hemresan. Söndagen var en härlig slappardag. Såg mitt gamla lag på konstgräset. Bara John och Johan kvar av kompisarna. L och M kom och H och jag följde med in till stan. Jag körde Saab 9-5 och handlade folköl. Vi grillade på kvällen och S och S dök upp. Nice dag.

Resten av lovet har varit träning, se på Förortsungar, frisbee-golf och tvättstugebekymmer. Det är jobbigt när man bara har en maskin att tvätta i och den inte centrifugerar.

Ikväll blir det träning och besök av härlige Johan. Yes! Det var på tiden. Blir nog utgång, men inget rejält drickande.

Har haft roligt, men har inget roligt att berätta. Det här skriver jag mest bara för att inte verka som en fotbollsnörd. Men det gör jag ju ändå. Hur skrev man roligt?

1 kommentar:

Klara sa...

Jag har ett förslag på vad man kan göra när man har dator o internet... Blogga...hihi